Alla inlägg den 1 mars 2013

Av ellinor - 1 mars 2013 10:06

Idag är det 1 mars....vilket innebär att om en månad ska jag börja jobba.
Det är med blandade känslor jag ska tillbaka till jobbet. Kul att få träffa folket men jag ska byta avdelning och jag är ju en som gillar attdet är lite tugnt och man får ta i. Nu ska jag vara på en avdelning som förmodligen inte är alls lika tung som jag är van vid.
Sen är det ju naturligtvis tiden som jag missa med min son.
Det bästa jag gjort i livet har varit det senaste året. Jag har verkligen njutit varje sekund som jag fått vara med Hugo ?

Men men....bara att köra på. Det positiva är att jag tror Hugo kommer få det jättebra på dagis. Han är så glad i att träffa nytt folk och han är inte ett dugg blyg.
Nu passar jag på att njuta så mycket jag bara kan av min son innan allvaret börjar igen.
Hoppas verkligen att jag gett Hugo en bra start här i livet ????

Presentation


Ellen här... inflyttad till Katrineholm från Linköping.

Min blogg kommer förmodligen till största del handla om livet som mamma, sambo och "bonusmorsa", men även om livet i allmänhet !

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards