Alla inlägg under november 2012

:)

Av ellinor - 30 november 2012 17:19

nu är den hemma :)

Av ellinor - 28 november 2012 12:21

jag hatar verkligen att prata i telefonen med försäljare osv..... älsklingen svarar åt mig och tar dessa "jobbiga" samtal.

Nu har han ringt och trixat till sig en ny telefon till mig, och jag kommer att spara massa pengar i månaden   


Tack älskling för att du gör detta för mig. Älskar dig   

Av ellinor - 27 november 2012 12:27

Då va datorn igång igen efter total kollaps..... Inte en bild har jag kvar   

Som tur är finns de "viktigaste" bilderna på dropbox....de på Hugo

 


Nu börjar vi om igen och hoppas att datorn ska funka ett tag.


Annars rullar livet på som vanligt. Hugo blev 11 månader häromdagen...tiden gå så fort.

Renoveringen hemma börjar ta fart igen, nu är det golvet i vardagsrummen som ska målas. 

Linus är hos sin mamma denna vecka så det är tyst hemma....ganska skönt med tanke på hur livad förra veckan va. Nu får jag ladda om lite och ta nya tag.


På lördag åker jag och Hugo till Linköping och kolla på Östrias sista turnering som Östria. Sen spenderar vi natten hos bästa syster i hennes nya lght. Lääängtar   

Av ellinor - 9 november 2012 08:58

kan man bli utbränd av att vara föräldrarledig? Är så jävla trött .... men nu är det slut på anpassning och städning. Tänker inte tjata mer..... Får ändå bara skit av att man försöker bry sig. På lördag är det dop och på söndag får jag träffa min familj då syster har fyllt år. Skönt att få göra lite annat :)

Av ellinor - 1 november 2012 14:05

Hur jävla svårt är det att stänga en dörr? Vad finns det för anledning att en 7-åring ska BÄRA på ett 10 kilo tungt barn? Vart finns förståelsen? För fan.....tänk lite längre än näsan räcker !!! (eller så är det "som vanligt" jag som är överbeskyddande och tjurig)

Presentation


Ellen här... inflyttad till Katrineholm från Linköping.

Min blogg kommer förmodligen till största del handla om livet som mamma, sambo och "bonusmorsa", men även om livet i allmänhet !

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards