Alla inlägg under april 2013

vab

Av ellinor - 24 april 2013 10:41

Då satt man här igen...
Stackars Hugo fick gå hem från dagis igår. Snorig och hostig.
Natten va jobbig som attan. Vaknade en gång i timmen av hosta. Blir hemma nu så han får bli frisk någon gång.
Igår grät han så där hemskt som han gjorde natten innan han blev dödssjuk i somras.... usch vad det gör ont i mammas hjärta.

Av ellinor - 16 april 2013 12:56

....jag skrev nå't.
Har jobbat i två veckor och måste säga att det känns bra. Personalen är kanon. Klart jag saknar Hugo, och det blir långa dagar... men men.
Tror tyvärr jag åkt på bihåleinflammation....ont som fan :(

Snart lämna älsklingen på dagis och sen åka och jobba lite.

Av ellinor - 4 april 2013 11:14

Nu är det dax. Första "riktiga" dagen på dagis. Jag lämnar efter lunch och J får hämta efter jobbet.
Det jobbigaste är att Hugo (förhoppningsvis) sover när jag kommer hem ikväll, och sover när jag åker imorgon :'(

Men jag är ju ledig i helgen ?

Av ellinor - 3 april 2013 08:11

Första natten i eget rum gick bra. Hugo och jag har sovit till klockan 7. Oj så skönt :) Nu hoppas vi att det inte va en engångsföreteelse. Nu blir det mys framför brasan, så får vi se sen vad dagen har att bjuda ?

Av ellinor - 2 april 2013 20:11

Igår va det dax......jobb igen. Det gick bra, men jag va väldigt trött när jag kom hem. Idag har vi snorat och hostat jag och Hugo. Han (och jag) var vaken mellan 4-5 i morse. Det slutade med att vi satte oss i soffan och sov.....till 08:00. Skönt att vi fick sova lite iaf.

Har även flyttat in Hugos säng till hans rum idag, så inatt blir det premiär. Spännande spännande !!!!

Presentation


Ellen här... inflyttad till Katrineholm från Linköping.

Min blogg kommer förmodligen till största del handla om livet som mamma, sambo och "bonusmorsa", men även om livet i allmänhet !

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards