Alla inlägg den 9 februari 2013

Av ellinor - 9 februari 2013 09:55

Ibland blir jag bara så ledsen och arg. Kan väl inte nämna något namn, men det finns folk som tydligen livnär sig på att kränka och "tycka" om andra människor. Jag bryr mig egentligen inte, men om han är så mot alla så kan det nog finnas folk som blir ledsna.
Jag är inte perfekt och jag är visst avundsjuk ibland och kanske har jag valt fel tidigare i mitt liv. Men som sagt.....vem är perfekt?!?! Tror nog att denna människa innerst inne mår ganska dåligt och då är det ju synd om honom. Antar att du vet vem du är om du läser detta....och jag kan säga att jag klarar mig bra utan dina kommentarer.... snart blir du blockad av mig med om du inte lägger av.

Av ellinor - 9 februari 2013 09:45

Idag gick Hugo och jag upp halv sju. Tände en brasa och bara va.
Det snöar som fan ute så idag blir det en dag inne.
Ska köra Jörgen till en jobbarkompis efter lunch där han ska va hela kvällen. Med andra ord blir det en lugn skön lördag med skidor och massa Hugomys. ?
Ha en fin dag alla som läser

Presentation


Ellen här... inflyttad till Katrineholm från Linköping.

Min blogg kommer förmodligen till största del handla om livet som mamma, sambo och "bonusmorsa", men även om livet i allmänhet !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards