Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av ellinor - 1 oktober 2012 15:42

det har varit mycket nu på sista tiden.


I torsdags åkte jag och Hugo till Linköping. Lunch hos pappa, sedan stressa hem till mamma för att lämna saker och göra mig iordning....sen bort och fixa naglarna (så fint så).Lämnade Hugo med Matilda, för att själv gå hem till Carina innan vi gick till Tomas..... 

Fint folk kommer sent, så vi blev liiiiiite sena till restaurangen. Väl där bjöd kommunen på avslutningsmiddag (vi har blivit privata nu efter uppandlingar)...och det va 3-rätters minsann. Kyckling till huvudrätt... Gott gott!!

Några glas vin senare gick jag hem till mamma (som bor mitt på torget) där bästa Hugo låg och sov så gott!


Fredagen spenderades tillsammans med mamma på stan i Linköping. Trevligt och skönt att bara vara och träffa mamsen såklart. På kvällen åkte Hugo och jag hem till Bagget igen.


Lördagen bjöd på bröllop och fest från kl 14:00 - 02:00.... hur trevligt som helst. Och festen va väl som juggefester är antar jag    God mat, massa alkohol och dans dans dans !!!

Denna dag fick Hugo vara med farmor och farfar tillsammans med brorsan. 


Lite dåligt samvete efter att ha lämnat bort Hugo så mycket på sista tiden, men han verkar ha haft det bra....även om an blir lite extra mysig när man ses.


Nu blir det ingen fest på ett tag utan nu prioriteras annat.


Presentation


Ellen här... inflyttad till Katrineholm från Linköping.

Min blogg kommer förmodligen till största del handla om livet som mamma, sambo och "bonusmorsa", men även om livet i allmänhet !

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards