Alla inlägg under augusti 2012

Av ellinor - 11 augusti 2012 14:23

Lasagne..... massa lasagne =)


Hoppas det smakar



 

Av ellinor - 11 augusti 2012 04:44

Missförstå mig inte nu....jag älskar min son över allt annat på denna jord, men just nu är jag lite trött på honom. Får man säga så? Är jag en dålig mamma?


Har gått och försökt få honom att sova från 03:30 - 04:45 utan framgång. 

Nu sitter vi på golvet i vardagsrummet medans pappan sover i godan ro. Ja, jag vet att jag inte ska gnälla, det finns de som har det värre. Men just nu är jag så jävla trött så jag kan inget annat än att gnälla.


Vi får hoppas att det blir en lång förmiddagslur för Hugo sen, för då ska jag fan sova med honom.....

Av ellinor - 10 augusti 2012 19:36

YES !


Sverige är i OS-final i handboll !!!

Av ellinor - 10 augusti 2012 18:02

Gubben valde att spela fotboll så nu sitter jag här själv och kollar handbollen. Hugo somnade efter badet så han håller mig lite sällskap   


Nu håller vi tummen för Sverige !

Av ellinor - 10 augusti 2012 08:29

Inte för att det spelar mig någon roll att det är fredag, alla dagar är ju lika nu för tiden. Men men, man kan ju låtsas att det är skönt att det snart är helg.

Det blir iaf inget besök på mammas land eftersom plutten är lite hängig. Det får bli en helg hemma i trädgården istället, kanske måla lite till.


Idag står handling på schemat, frivilligt den här gången. Nog för jag tycker det är ganska roligt att handla, men det är inte jätteroligt när man är där tillsammans med resten av staden. Men som sagt, idag tar vi en förmiddagstur så det kanske är lite lugnare då.



Av ellinor - 9 augusti 2012 21:27

Dagen slutade bättre än den startade iaf.

Målning av staket stod på schemat för min del.... (gubben fick skruva) Det blir så fint så   


Hugo drack upp en flaska välling ikväll igen, så nu ska vi bara vänja oss av med att äta på nätterna så är han stooora killen sen.


Nu blir det glass och OS resten av kvällen !

Av ellinor - 9 augusti 2012 10:33

Morgonen har spenderats med att fixa en blogg med en sovande Hugo i famnen....


Fick kanske inte den starten på dagen som jag trott, men nu går vi vidare. Idag blir det OS för hela slanten och det är lika bra för vädret ute är grått grått grått.... Heja Sverige !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ellen här... inflyttad till Katrineholm från Linköping.

Min blogg kommer förmodligen till största del handla om livet som mamma, sambo och "bonusmorsa", men även om livet i allmänhet !

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards